طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت پالایش گاز پارسیان
قوانین و مقررات:ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداري: كليه وزارتخانه ها، مؤسسات، شركت هاي دولتي و شركت هايي كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر يا تصريح نام است. بانك ها، شهرداري ها، نهادهاي انقلاب اسلامي و ساير دستگاه هايي كه به نحوي از بودجه عمومي دولت استفاده مي كنند. برای آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات تکریم ارباب رجوع می توانید از این لینک استفاده نمایید.
آداب برخورد با ارباب رجوع رفع مشکلات و تنگناهای عملیاتیعلت وجودي هر سازمان و دستگاهي به ارائه خدماتي است که به افراد مختلف ارائه مي دهد. ما از اين افراد در سازمان به عنوان ارباب رجوع ياد مي کنيم. برخورد با او از هر گروه و صنفي که باشد و با هر روحيه اي اعم از ناراحت، عصباني،خوشحال و ... زماني که وارد دفتر کارمان مي شود تابع شرايط خاصي است که تحت عنوان”آداب برخورد با ارباب رجوع“به تشريح آن مي پردازيم... ادامه مطلب |
صفحه اصلی > طرح تکریم ارباب رجوع
طراحی وب سایت آریایک توسط aryanic highportal aryanic